2014. április 6., vasárnap

The Greatest Thing In The World (세상에서 가장 위대한 일, Sesangeseo Gajang Widaehan Il, 2013)


Go Woo Seon egy nem túl sikeres musical-színésznő, akinek minden vágya az, hogy végre reflektorfénybe kerüljön, s főszereplőként tündököljön egy darabban. Épp élete lehetősége köszönt rá, amikor a sors újabb akadályokat gördít álmai útjába... Eközben megismerkedhetünk Choi Bo Hyunnal is, aki épp azért küzd, hogy elnyerje kedvese, Ja Yu szívét, aki azonban váratlanul eltűnik, s akire végül egy anyaotthonban talál rá. Ja Yu minden unszolás ellenére, és a szülői nyomás hatására úgy dönt, nem tartja meg a babát, s ekkor Bo Hyun olyan lépésre szánja el magát, ami felforgatja valamennyiük életét... 

A The Greatest Thing In The World egy 2 részes kis minisorozat. Amikor megtaláltam, még nem is gondoltam, hogy egy ilyen kedves, humoros kis történethez lesz szerencsém. 2 x 65 perc alatt betekinthetünk a hajadon kismamák életébe, az adoptálás kérdéseibe és nehézségeibe, abba, milyen is az élet Koreában, ha valaki leányanyaként, illetve egyedülállóként kénytelen gyermeket vállalni. 

A több szálon futó cselekmény egy olyan világba kalauzolja el a nézőt, ahol vannak kétségbeesett leányanyák, és gyermeküket álmaikért feláldozni kész kismamák, ahol szemtanúi lehetünk annak, milyen nehéz elengedni egy gyermeket, és milyen rögös út vezet a felismerésig, hogy mi is igazán fontos az életben...

A témából kifolyólag valami sokkal borongósabb, szomorkásabb hangulatú alkotásra számítottam, amit pedig kaptam, az egy vérbeli romantikus komédia, ami nagyon kellemes perceket szerzett nekem. Sokat nevettem, és persze, sírdogáltam is kicsit. A színészek mind nagyon jól hozzák a maguk kis karakterét, és a történet szálait is sikerült úgy bonyolítani, hogy a végére ki így, ki úgy, de elégedett legyen. :) Szeretettel ajánlom mindenkinek, aki egy kedves, vidám kis történetre vágyik.;) 
(A feliratok a "HDTV H264 450p LIMO Complete" 
típusú torrentben megtalálható videókhoz illenek.)

8 megjegyzés:

  1. Soha nem tudtam megérteni, hogy egy, illetve két rendezett körülmények között élő család, hogy képes a saját unokájukat eldobni. A fiatal apuka számomra egy kincs volt, illetve a színész-rendező párnak is szurkoltam.
    Jó film volt, köszönöm, hogy láthattam! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és örülök, hogy tetszett :) Nekem alapvetően nem tűnt furcsának, hiszen a koreaiak számára a leányanyaság még ma is szégyennek számít, így a szülők hozzáállása nem lepett meg, bár én sem tudtam sem azonosulni, sem egyetérteni velük. Bo Young pedig egyértelműen az egyik legpozitívabb karakter volt, ahogy a gyermekét igyekezett megvédeni :)

      Törlés
  2. Kedves Szilvavirág ! Köszönöm ennek a remek kis mini sorozatnak a fordítását ...döbbenetes volt a 16 éves apuka harca a gyermekéért és csoda is egyben ...Nagyon tetszett ..remek volt ...Köszönöm ..élveztem minden pillanatát a történetnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsianyu! Köszönöm ezt a részletes kis beszámolót:) Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed a sorozat, és hogy hozzám hasonlóan Bo Young tettrekészsége benned is mély nyomot hagyott :) Én magam is sok gyermeket szeretnék, így a sorozat minden szempontból kedves volt számomra :) Az pedig különösen jól esik, hogy másnak is sikerült eltalálni az ízlését, és kellemes perceket sikerült okozni :)

      Törlés
  3. Kedves Szilvavirág.Nagyon köszönöm ennek a két részes mini dorinak a fordítását.Nemcsak szórakoztató volt,hanem egyben tanulságos is.Nagyon bírtam benne a fiatal apukát,különösen mikor beköltözött az anayaotthonba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Valéria!

      Nagyon szívesen!:) Örülök, hogy tetszett, és hogy tanulságosnak találtad :) Én is nagyon drukkoltam egész végig, hogy jól záródjanak a dolgok, s minden baba a legjobb helyen legyen végül:) Nekem is tetszett, hogy Bo Young a kora ellenére ilyen szépen küzdött a gyermekéért:)

      Törlés
  4. Kedves Szilvavirág!
    Most bukkantam rá erre a sorira és sajnálattal vettem tudomásul, hogy már nem tudom sehonnan letölteni a feliratokat. Amennyiben módodban áll elküldenéd nekem.? Köszönöm előre is a segítségedet. Üdvözlettel: Ágnes

    VálaszTörlés
  5. Kedves Szilvavirág!
    Bocsánat, de tárgytalan a kérésem, mert megtaláltam a saját letöltéseim között.

    VálaszTörlés