2012. május 6., vasárnap

Hello Ghost (헬로우 고스트, Hellowoo Goseuteu, 2010)

Kang Sang Man amióta csak az eszét tudja, egyedül éli az életét, és mióta úgy látja, nincs elég ereje élni, egyre gyakrabban próbálkozik meg az öngyilkossággal. Legutolsó félresiklott kísérletét követően azonban elkezd szellemeket látni, s a semmiből hirtelen beköltözik hozzá egy családravaló kísértet. Mindeközben megismerkedik egy lelkiismeretes ápolónővel, Yeon Suval, akibe azonnal belebolondul... Sang Man, aki még mindig nem tett le abbéli szándékáról, hogy áttegye székhelyét a Mennyországba, egy sámán tanácsára úgy dönt, megpróbálja teljesíteni kísértetei kívánságait, hogy végre ők is engedjék teljesülni az övét: meghalni. Sang Man nem is sejti, hogy a segítségükkel végre tényleg megkap mindent, amire valaha vágyott...

Kétszer álltam neki a film megnézésének, mivel első alkalommal engedtem a morcos kedélyállapotomnak, s nem néztem végig. Hiba volt. Nagy hiba. A második alkalommal azonban már nagyon megszerettem, és a film végére érve éreztem, hogy azonnal neki kell ülnöm lefordítani. Nagyon megszerettem, mert kiváló színészeket sorakoztat fel a film, miközben egy kedves, élvezetes történet bontakozik ki az ember szeme láttára. Bár az alaptörténet - miszerint egy szerencsétlen flótás semmi mást nem akar az élettől, csak a végét - nem épp vidám, de Sang Man szerencsétlenkedésein mégis jókat lehet derülni. Nagyon megszerettem a filmet, és jó párszor el is pityeredtem rajta. (Hát még a fordítás alatt...:D) Szeretettel ajánlom mindenkinek, aki szereti az érzelmes-szellemes filmeket, és persze Cha Tae Hyunt.:)

(A felirat az Asiatorrents-en megtalálható 1,45 GB-os 
"Hello Ghost.2010.DVDRip.AC3.x264-LooKMaNe" videóhoz készült.)


1 megjegyzés:

  1. Szia! Kérlek küld el a film feliratát, mert nem tölthető már le sajnos. Köszönöm! duokanhun@gmail.com

    VálaszTörlés